Buddhacazim Forte 600 mg

Via SEUR m'arriba l'últim fàrmac oriental: el Buddhacazim Forte 600 mg 24 comprimits efervescents―, un compost químic extret del budisme que floreix a més de 3.500 metrus tibetans sobre el nivell del mar. Ingerit entre àpats, millora el trànsit de conjuncions interplanetàries, descongestiona signes zodiacals i regula el destí cada 2-3 h. El Buddhacazim Forte és un medicament ric en cosmos i amb un alt contingut en meditacions a curt termini. Advertència: materialistes celíacs i/o embarassats, consulteu el farmacèutic.

7 comentaris:

  1. Hòstima, jo vull un Buddha d’aquests!
    És dels que em falti-falti dins de la meva farmaciola (de tot a dojo). És com l'anomanem...
    I si floreix a tres mil cinc-cents "metrus" (lloc on ja costa respirar), més que més!
    I, oooooooooH! El que m’interessa més: que descongestioni el que descongestiona.
    Diu per SEUR? No pot ser per un altre mena de "recader"?
    La BuyTrago mateix?
    Avui li diré al meu "maridu"!

    ResponElimina
  2. I es necessita recepta mèdica? Entra pel seguro?

    ResponElimina
  3. Ojut, no sigui que en prengui massa i arribi al nirvana en mal moment.

    ResponElimina
  4. Faci cas de la Srta. Llesca, fa cara de saber de que parla... compte amb la hiperdosi.

    ResponElimina
  5. No pateixi, les sobredosis es passen amb un parell de gintònics. Jo ja fa temps que en consumeixo i és el Buddhacazim Extreme de 900 mg. No vegi com vaig repartint somriures Zen per la vida en comptes de calbots.

    ResponElimina
  6. Si en la composició no hi entra la baia goji, expressament collida al Tibet, no en prendré. Els xinesos la venen a patacades, i es podria contaminar el Bhudda aquest.

    ResponElimina
  7. No entra pel seguru, la sobredosi no està preindicada, els marits la poden prendre a granel i en la composició, esperi's, que ho llegeixo..., sí: hi entra la baia goji! Estiguin bonets!

    ResponElimina