Dl., dm., etc.

Al fons del calendari hi guardo alguns dies de fora de temporada. Despenjo els dl. de dues peces: la part del matí és del color de la mandra que, très chic, combina amb la de la tarda, d'un to més monòton i trencat. Desenfundo mitja dotzena de dt. ben plegats i, remenant-remenant, m'emprovo alguns dc. i dj. que em van curts d'hores; els dv. talla única― s'apilonen de tres en tres com els calçotets al costat dels ds., de disseny exclusiu Saturday Night Fever, i dels dg.: d'etiqueta 100% festiva i planxat professional.

8 comentaris:

  1. No hi ha com tenir la setmana ben organitzada, el problema és quan els dt. semblen dl. i els dj., dm.

    ResponElimina
  2. I per vacances com s'ho fa per distingir-los?! Jo demanaré a ma mare que m'hi cusi etiquetes, com quan de petita em preparava la motxilla per anar de colònies!

    ResponElimina
  3. L'autor ha eliminat aquest comentari.

    ResponElimina
  4. Doncs ja n'hi ha prou d'apilar els dv. i faci'ls anar més! Ja va sent hora que els dv. i ds. se li amuntonin al costat de la rentadora ;)

    ResponElimina
  5. Els meus dv. s'assemblen als dll., amb Venus fent de Lluna al meu cel.

    ResponElimina
  6. Sr. Alyebard: sí, el canvi de personalitat dels dies és un problema!
    Srta. Bea: bona idea, això de les etiquetes!
    Srta. Joanaina: ah!, vostè vol que els dv. i ds. facin olor de tabac i gintònic, no? ;-)
    Srta. Cantireta: ooooh!

    ResponElimina
  7. ....doncs jo amb la meva habitual destresa organitzadora tinc un armari amb tots ells barrejats amb ponts feiners, festes autonòmiques i dies d'any de traspàs... un merder!

    ResponElimina
  8. Sr. Peròquèdius!: així, vostè és dels qui surt a casa amb un dia qualsevol a sobre, no? :-)

    ResponElimina