Ni a tomb ni a post

U: per fi el Sr. Tinc fot escales avall aquesta xafogor antipàtica de finals d'estiu, i dos, tira de VISA per fer-se fer arribar un fred made in nòrdic, un d'hòstia seca al nas, que et garanteix mitja dotzena de penellons a cada mà i et frigorifica la resta del cos. Sí, amics: el Sr. Tinc ja té monu d'hivern, i no nega que per la vena grossa de les addiccions s'injectaria tants -Cº com fessin falta per poder esborrar, per ex., que aquest agost va anar d'això uis! que no fes cap cap a l'altre barri. La causa ignífuga de la no-defunció va ser una doble combustió espontània i de mal apagar. D'aquí que el Sr. Tinc reparteixi gratitud per tot el món dels extintors, sospesi obrir una instància judicial a l'anticicló i, sense venir ni a tomb ni a post, enganxi al final d'aquest apunt l'enllaç d'una col·laboració tincmoltmalcaurista al núm. 59 d'una revista digital (aquesta) que no té res a veure amb la metereologia by the patilla d'aquest escrit. Au!: aquí queda dit!

9 comentaris:

  1. No vengeu la pell de l'ós abans de mata'l.... diuen que certs aires càlids ens poden tornar a envair aquests propers dies!

    ResponElimina
  2. es veu que la calor és un boomerang qeu va i torna. oiga! però molt bé el post, eh!

    ResponElimina
  3. Gràcies per aquest gran gest de compartir la seva VISA amb la resta de la humanitat. Els amants del fred nòrdic li estarem glaçadament agraïts fins que tornin les primeres flors.

    ResponElimina
  4. ...el bon temps...va!... a mi m'agrada l'hivern!
    la calor tot ho fon i això no és bo mai!
    ...excepte la xocolata desfeta...

    ResponElimina
  5. El futbol és un càstig diví i, com que a l'estiu la lliga grossa autènticament torracollons fa vacances, toca xafogor, no fos cas que ens confiéssim.

    ResponElimina
  6. Crec que ha sobrepassat el seu límit de crèdit de la VISA. Torna la xafogor...
    Per cert, molt bona la revista digital.

    ResponElimina
  7. Jo també necessito un GPS o un METEOSAT. Tinc 5 assignatures, 3 de les quals són llengua...i se m'asseca la saliva i les meninges...

    ResponElimina
  8. Sr. Porquet: quanta raó!
    Sr. Segi Cr: el boomerang se m'ha estampat al mig de la il·lusió!
    Srta. Tiquismiquis: sempre tant "tiquismiquis" ;-)
    Srta. Joanaina: glaçadament comprès :-)
    Sr. Peròquèdius! i depèn de la xocolata, depèn...
    Sr. Lo rat: vostè m'ha llegit més enllà dels límits blogaires: gràcies!
    Sr. Alyebard: vostè també hi ha fet cap, als límits papervidrers!
    Srta. Cantireta: el meteosat va car, jali ho dic ara!

    ResponElimina