Que amb la famosa tècnica de l'estrebada m’han birlat mig dimarts, és un delicte tant extraordinari com de jusgat de guàrdia. A la línia del metro amb més aixelles suades per vagó2, m'han fet un tururut impecable a 9 h. ben bones del meu dia a dia. Tot i el trasbals i la confusió, amb dues parpellejades retrospectives de seguida he vist clar que m'havien fotut una porció de temps així de grossa i que, del lloc del robatori (rondaven les tretze i picu P.M.), m'he teletransportat, zas!, a l'hora de la bata i les pantumfles, amb la mirada de final de jornada clavada en el sopar-microones i fent cua mental a Can Mossos d’Esquadra, mig dt. en una mà i la denúncia en l'altra.
Si li solucionen el problema, si us plau posi's en contacte amb mi urgentment, penso que a mi també m'han robat alguna hora ben completa.
ResponEliminaNo pateixi, això es soluciona amb un sofà amb orelles, un bon whisky ( o beguda preferida), bona música, bona lectura, bona companyia que no li faci res agenollar-se i una cura de son.
ResponEliminaRectifico, butaca amb orelles.
ResponEliminaMe van prendre unes hores de son, que no trobo ni al sofà ni al llit.
ResponEliminafacil : els mateixos que farem el cop d´estat formarem un cumandu i per sorpresa asaltarem als del trafic de temps. serà restituit amb interesos Sr. tinc.
ResponEliminaAdvertencia futura: ningu mai podrà tocar a un dels nostres. cuidadu!
A mi no és que me les fotin a base d'estrebades és que crec que ja me les descompten amb cada nòmina temporal.
ResponEliminaSrta. Joanaina: de moment els Mossos no em fan gaire cas... :-(
ResponEliminaSr. Alyebard: home, prefereixo el retornament de la quota temporal extraviada ;-)
Srta. Cantireta: ha buscat entre el plecs d'algun llibre ensopit?
Sr. Nanis Kru: si hi ha interessos sí que m'interessa!
Sr. Porquet: llavors el seu cas va davant del meu: passi, passi!
ResponEliminaA mi em robaren una bona porció de temps els d'Endesa. Mitja hora al telèfon i sentia que m'havia volat un any de vida...
ResponEliminaSrta. Xicarandana: sí, els d'Endesa i companyies vàries de telfs en són especialistes: no cal lladres de guant blan a peu de transport públic ;-)
ResponEliminaSi trobés mig dimarts perdut amb cara de Sr. Tinc us ho faré saber 'ipso facto'! El guardaré a la caixeta dels temps perduts, per vos.
ResponEliminaSr. Peròquèdius!: eternament agraït :-)
ResponElimina