Amb molt d’anònim

Cinta negra davant dels ulls, silueta desenfocada, el Sr. Tinc estira les cames i l’anonimat per l’asfalt de febrer. Tris-tras, c/Avall, es troba amb un conegut flaixbac de la infantesa. Entre copets a l’espatlla ―sí que ets car de veure, nen; a casa tots bé, gràcies...― recorden quan el Sr. Tinc era Tinc júnior, tenia els genolls pelats i, via paterna, va saber que era un anònim de pura sang. Aquell dia el silenci va sobrevolar la notícia: la mare va desaparèixer cuina enllà, el gat es va enroscar indiferent a la bomba informativa, i l’avi (e.p.d.) va enfonsar el cap en la lectura del diari. Un quart d'hora més tard, un Tinc júnior trasbalsat sortia del despatx del seu progenitor amb la cinta negra tapant-li el món, al·lucinant que el seu cos pogués pixelar-se tant i que, a casa i des de temps immemorials es vestissin amb els millors anonimats possibles del mercat.

10 comentaris:

  1. A totes les cases s'oculten secrets i confessions inconfessables.

    Alguna mirada de veïna xafardera s'escola entre les cortines del pati interior, però mai arribaran a saber que es cou realment en la complicada xarxa de relacions entre els pocs membres d'una família.

    Sr.Tinc, em té meravellat amb la seva forma d'explicar les coses. Em fa llegir els seus escrits un parell de cops. No entenc com nome´s té 43 seguidors!

    ResponElimina
  2. Sr. Porquet: li escriu el secretàri particular del Sr. Tinc. Després de la lectura del seu comentari el Sr. Tinc ha caigut (com no podia ser d'altra manera...) fulminat per un atac de vergonya: el metge diu que en té per un parell de dies a l'hospital. M'ha dit que li digui que està extremadament content que li meravelli la seva forma d'explicar les coses, però que tampoc no n'hi ha per tant ; )
    Srta Joanaina: el Sr. Tinc diu que li digui que benvinguda al club dels molts mals caures!

    ResponElimina
  3. Benvolgut senyor Tinc, mireu-ho per la part positiva, si aneu ben vestit d'anonimat no us caldrà fer-vos imprevistos a mida.

    ResponElimina
  4. Srta. Tiquismiquis: caram..., ara que ho diu..., 45, sí, 45 mal caure's.
    Sr. Arisdot: clavada! ;-)

    ResponElimina
  5. No pateixi, pitjor és quan et toca anar al vall d'armari mut i transparent. Enhorabona per la pujada de comptador. Vigilis la pressió, prenguis les pastilles. Que patim per la seva salut.

    ResponElimina
  6. Sr. Alyebard: ja sap que la meva salut va per una banda i jo, per una altra :-)

    ResponElimina
  7. Eps!!! Dejen paso a la 1a seguidora!! ;)

    Tinc, estic espessa... aquest em costa una mica... MUAAA

    ResponElimina
  8. Srta. Rateta Miquey: vostè pot estar espessa: és la 1a en descobrir-me!

    ResponElimina