Imprevist a mida


M’he fet fer un imprevist a mida, de quatre idiomes (cat., cast., fr. i angl.), amb tres modalitats easy, medium, hard que activo segons la solvència i el grau d’excusa que vull aplicar. Perfecte per torejar amb elegància bodes, batejos i comunions, té el pilot automàtic programat per aquells caps de setmana de sogra amb impertinències a la vista i/o compromisos de mandra irreversible; a més i per treure-li el màxim rendiment possible inclou un manual d’instruccions d’ús en format devedé.

15 comentaris:

  1. Jo és que no sé mentir, se'm notaria que estic fotent una bola, així que prefereixo dir que no en tinc ganes i llestos.

    ResponElimina
  2. Jo com en Xexu. No sé mentir, com a molt dic que he perdut l'autobús en el cas d'arribar tard. Tot i així, se'm nota tres hores lluny. És superior a mi dir-ne. No puc. No en sé!

    ResponElimina
  3. Ja som 3...qui ho diria amb les històries que ens inventam en els blocs, no? :)

    ResponElimina
  4. jo et recomanaria un altre idioma: el musical. sobretot per a bodes, batejos i comunions :)

    ResponElimina
  5. L'ADREÇA DEL SASTRE? TREBALLA A BON PREU?

    ResponElimina
  6. Sr. Tinc potser que el comercialitzi, collons quin invent. El lloga? el deixa? per favor indiqui preu!

    ResponElimina
  7. Jo quequejo per via de la telepatia, i se'm veu el rubor per telèfon...

    ResponElimina
  8. I jo que em pensava que per a això ja teníem l'absència de Frenadol...

    ResponElimina
  9. Sr. Xexu, Srta. Mortadel·la, Srta. Vida: s'ho repensin, n'hi ha en stock!
    Sr. Vinz: no seria mala idea: minuts musicals, rotllo ascensor, mentre esperes l'imprevist que arribi :-)
    Sr. Arisdot: és car. Escrigui'm al mail i li facilito l'adreça ;-)
    Srta. Tiquismiquis: ja li passaré un dia d'aquests!
    Srta. Cantireta: a mi em passava que per via telepatia feia faltes d'ortografia...
    Sr. Porquet: desenganyi's: posi un imprevist a la vida i tot li anirà millor ;-)

    ResponElimina
  10. Des que vaig pel món que tot és un pur imprevist. - Que feu un BBC el proper cap de setmana? Ui quin greu que em sap, tinc hora al Clínic per a una lobotomia. Ens truquem.-

    ResponElimina
  11. Sr. Alyebard: no, però ara s'obrirà la veda dels BBC'S i per això m'he fet fer un impevist a mida!

    ResponElimina
  12. reunions familiars??? apliqui's un imprevist cada 6 hores i veurà com li fa efecte!!

    ResponElimina
  13. Srta. Rateta Miquey: he, he, he... ;-)

    ResponElimina
  14. Comercializalo, a todos nos vendria bien. yo tambien tengo algun que otro imprevisto, podriamos intercambiar

    ResponElimina
  15. Srta. Paula: acabo de firmar la patent: una setmana, i ja sortiran els primers imprevistos per la tv!

    ResponElimina