Alt contingut marítim

Per imperatiu estètic, el Sr. Tinc s'ha fet fer un paisatge idíl·lic a primera línia de mar, amb estucats de postal hawaiana i detalls d'alt contingut marítim. Al fons de l'encàrrec, tres operaris pengen un sol de cap al tard; un pintor dóna la segona capa d'ocres definitius a unes onades tranquil·les, de mig pam d'escuma; a peu de palmera tropical, un meteoròleg t'assegura ratxes suaus de brisa òptima; aquí, allà i més enllà escampen arena blanca i extra fina i, mentre des d'atrezzo engeguen la típica filera de crancs decoratius de platja, una Ursula Andress improvisada surt de l'aigua amb estil cinematogràfic.

9 comentaris:

  1. Sr. Tinc us ho teníeu molt callat... sou un autèntic seductor, un "play-boy", un gentleman, un Brad Pits, un George Clooney (what else?)... flirtejant amb la senyoreta Ursula Andress... això no està a l'abast de tothom! (ni que sigui per imperatiu estètic)

    ResponElimina
  2. L'acab d'imaginar com un 007 model anys 60, això si, caient sobre l'arena cada dos per tres, que per qualque cosa vostè es fa dir "Tinc, senyor Tinc".

    ResponElimina
  3. Sr. i Srta.: la tal Ursula Andress els envia records a vostès i a les seves respectives famílies, i els adverteix que com a 007 servidor no serveixo, però que, el meu mal caure, li resulta d'allò més "monu" :-)

    ResponElimina
  4. Escolti, garanteix una brisa a prova de refredats estiuencs? Sino, no interessa.

    ResponElimina
  5. Srta. Núria Talavera: vigili no caigui de cantó, com jo :-)
    Srta. Tiquismiquis: li garanteixo això i que els crancs no piquen, són d'atrezzo i van amb corda.
    Sr. Alyebard: no es mereixen :-)

    ResponElimina
  6. Si m'hi afegeix un Orlando Bloom en plena florescència ( malpensi...), em pot llogar la meitat de la platja per a nosaltres dos? Prometem ser discrets en tot, :)

    ResponElimina
  7. Srta. Cantireta: faci, faci, obrim de 8 a 22 h, festius inclosos!

    ResponElimina