Bandera blanca

A quarts ben tocats de nit, el Sr. Tinc se les té amb l’insomni: l'enemic públic i declarat des del març de 2004. Com a les pel·lícules d'acció trepidant, l'esbatussada s'inicia amb nocturnitat i alevosía i a peu de llit. CROCS!, PUMS! i CRACS! aviat omplen l'habitació: que si t'engrapo pel coll, que si deixa'm dormir, que si fem-ho maco i croquetegem passadís enllà. L'escena, que dura tres mobles trencats, cinc blaus i els insults de paret del veí emprenyat, s'acaba quan el Sr. Tinc fa una clau de farmacopea directa amb cinturó improvisat: mitja dotzena d'orfidals coll avall i l'insomni que, abans de desplomar-se, hissa la rendició incondicional.

14 comentaris:

  1. M'encanta el verb "croquetejar" pel passadís! Vigila amb els orfidals, són quasi tan addictius com la poesia!

    Salut, blocaire ;)

    ResponElimina
  2. M'ha agradat molt això de "fem-ho maco i croquetegem". Deu ser tot un croquetejador professional!

    ResponElimina
  3. Vaja, però això és fer trampes, no? Dopar-se està permès en aquesta lluita?

    ResponElimina
  4. No hi ha insomni que resisteixi una clau de farmacopea! Però on rau el gran clàssic de comptar xaiets? On són les velles maneres?

    ResponElimina
  5. Mitja dotzena d'orfidals? Ja els voldria jo per mi...

    ResponElimina
  6. Ja us heu despertat Sr.Tinc? Amb aquesta sobredosi d'estupefaents narcolèptics a veure si un dia caurà en el son etern... déu no ho vulgui, eh?

    ResponElimina
  7. Srta. Nelly: benvinguda!
    Srta. Joanaina ;-)
    Sr. Xexu: es veu que sí...
    Sr. Alyebard: guardades al calaix de la nostàlgia :-)
    Sr. Yeral: passi's per casa meva: pels amics el preu és enraonat!
    Sr. Porquet: el cap em roda una mica, però crec que respiro!

    ResponElimina
  8. Vaja vaja .
    Deduesc que a nés personal l´interesa :
    _ croquetetjar , que a mi particularment no em sembla massa poetic si és que aquesta era la pretensió de l´entrada .

    - les drogues , com no .vell clasic , tot el que col.loqui ja va bé però crec que no és aquesta l´intenció del bloc , o si .


    si més no la creativitat del insomni queda patent . esper que si s´arribes a currar no fos motiu de no compartir més entrades . salut i bona nit.

    ResponElimina
  9. Sr. Nanis Kru: res més lluny de la meva intenció fer apologia encoberta de les drogues; dels somnífers, sí, però drogues... :-9

    ResponElimina
  10. Què va passar al març de 2004? potser per aquí començaríem a arreglar-ho...
    Firmat: Dr. Peròquèdius

    ResponElimina
  11. Sr. Peròquèdius!: l'hemeroteca se m'ha penjat!

    ResponElimina
  12. el que vosté pateix és un bloqueig cognitiu de l'hemisferi frontal degut al desordre mental acumulat per les caigudes. El còrtex cerebral redibuixa aquests accidents sense resultat. És per això que llur solució passa pel test de Rorschach... o per sortir a prendre la fresca i tornar a entrar...
    Firmat: Dr. Peròquèdius

    ResponElimina
  13. Uf, perdoni estava dormint. Que diu que li ha passat?

    ResponElimina