Silueta caducifòlia

Poder obrir per fi una tardor de catàleg i veure-hi les ombres allargassades, la primera frescor que t'eriça el clatell amb les ungles d'aire o comprovar com el bisolgrip serà el teu cafè amb llet diari; jugar a muntar i desmuntar les isòbares mentre retalles la silueta caducifòlia dels dies que vindran; copiar i enganxar els núvols de resolució més plúmbia (s'accepten algunes clapes de cel ras), doble clic en la icona pluja i que algú t'enrosqui tots els capells dels bolets que, segur-segur, colliràs enguany.

11 comentaris:

  1. Em temo que amb la tardor li ha sortit un filet de poesia, Sr. Tinc.

    ResponElimina
  2. Jo deixo caure els exàmens com la pluja, mentre espero collir algun aprovat alhora que sembro les espores de la il·lusió...
    Molt bonic el teu apunt, ets un artista!

    ResponElimina
  3. Si va a collir bolets, porti paraigües, s'acosten pluges. I a la motxilla el bisolgrip + una couldina, que sempre treu de l' "apuru".

    ResponElimina
  4. A la meva roqueta la icona pluja no va. Clic, clic, i res... :-((.

    ResponElimina
  5. Srta. Joanaina: vol dir? Miri que el Sr. Tinc i la poesia estan renyits de fa anys i gairebé no ens parlem...
    Srta. Cantireta: gràcies, venint d'una mestre com tu és un honor!
    Sr. Jordi: la farmaciola és "lu" primer que m'enduc sempre i arreu: molt mal caure, recorda!
    Srta. Xicarandana: has provat d'apagar i encendre de nou ;-)

    ResponElimina
  6. m'imagino el Sr. Tinc amb el cibercistellet pel ciberbosc... mita'l n'he trobat un! Guardar como 'carlet' al carretó de la compra... ;-)

    ResponElimina
  7. Sr. Peròquèdius!: m'ha fet un "retratu" d'alta muntanya, sí senyor!

    ResponElimina
  8. A mí m'han agradat les obres allargassades, posi-me'n mitja dotzena.

    ResponElimina
  9. Sr. Alyebard: mitja i una de regal..., què més serà?

    ResponElimina
  10. Oh! preciós.

    (lo del bisolgrip m'ha arribat a l'ànima)

    ResponElimina
  11. Srta. Tiquismiquis: agrait de tot cor, atxís!

    ResponElimina