c/de l'Èxit

El Sr. Tinc enfila el c/de l'Èxit amb l'uniforme oficial de triomfador: ulleres ray-ban, una xuleria XXL com a jaqueta i els braços en forma d'arrel quadrada, palmells de les mans oberts al cel. I mentre mou rítmicament el cap en sentit de satisfacció superlativa, les groupies histèriques i lipotímiques s'arraïmen al seu volant entre xiscles, plors i propostes explícites de paternitat. Autògrafs per aquí, fotos per allà, es busca la propietària d'un sostenidor volador, gràcies. El Sr. Tinc, des d'avui ídol original de masses catosfèriques, agraeix el carinyu rebut amb un moonwalk improvisat, cinc voltes sobre el propi eix i un redreçament elegant de la pebrotera. Ah!, i donant les gr@cies a tothom que ha fet possible això.

20 comentaris:

  1. Ei, el sostenidor és meu...l'emoció del moment, ja sap. Quan puga vosté, sí fa el favor de tornar-me'l els meus pits li ho agrairien molt, ara que diuen que torna el fred :P

    Enhorabona, rei!! a seguir triomfant!

    ResponElimina
  2. Te'l mereixes, perquè em fas pensar en coses que abans no sortien del damunt de les meves ulleres. Un petó ben fort!

    ResponElimina
  3. Eeeiii, enhorabona senyor Tinc!!! Un premi més que merescut! I si s'hagués premiat el bon rotllo, vostè també en fós estat el guanyador, n'estic ben segura. Gràcies per esser-hi, per les bones estones que ens fa passar.

    ResponElimina
  4. Reverències, ovacions, vítors, onades, xiscles, crits de "guapu"!!!, pètals de rosa volant, traques, mocadors enlaire, trompetes victorioses... el sr.Tinc aixeca passions (i el que no són passions) per allà on passa!

    Enhorabona!

    ResponElimina
  5. Una de les darreres entrades deix al sr. tinc fent funambulismes al circ de la vida, de sobte pasa a escriure guions de vides soporiferes i nyas ara el trob exitos , i no se si forma part del guió o es una altra de les seves metafores . de tots modus li don , desconcertat , la meva enhorabona.Sempre aconsegueix interesar-me o al manco distrurem del meu ensimismament, i açò és molt dá grair. per molts d´exits ( que no se li pugin al cap ...esper).

    ResponElimina
  6. Felicitats Sr.Tinc, penso que si mirem el panorama blogaire, més original que tu, n'hi ha pocs. Ara que, ja m'explicaràs com aconsegueixes això de que et tirin sostenidors, jo porto anys donant 'el callo', i no hi ha manera!

    ResponElimina
  7. Sr. Tinc, faci el favor de tornar-li els sostenidors a la Srta. Reykjavík, que se'ns costiparà. A canvi ja li enviaré on vulgui un abonament pel cabaret amb fum baix i cantant decadent que vulgui.

    ResponElimina
  8. Senyor Tinc no us tenia entre els meus coneguts ara segurament us tinc Tinc...enhorabona!

    ResponElimina
  9. Ras i curt: FELICITATS!
    Ho veu senyor meu, ho veu.....

    ResponElimina
  10. Jajaja! L'agraïment més divertit que he llegit mai! Boníssim! Felicitats!

    ResponElimina
  11. Sr. Tinc, moltíssimes felicitats! Ja ens anirem veien! Porta pinta a sobre per repentinar-se els cabells? És un gest que agrada molt...

    ResponElimina
  12. Srta. Reykjavík: ja deia jo que em sonaven! Tingui, tingui, tots seus ;-)
    Srta. Cantireta: t'ho agraeixo de cor!
    Srta. Xicarandana: per bon rotllo, el teu blog i la teva música! :-)
    Sr. Porquet: contingui's, que se'ns veurà el llautó i la gent sabrà que et dono diners a canvi d'aquestes ensabonades ;-) Felicitats a tu, també!
    Sr. Nanis Kru: camaleonejo de petit, sí... I l'èxit, no et preocupis, sempre l'esbravo abans de tastar-lo! ;-)
    Sr. Xexu: molt agrait! I els sostenidors ja els he tornat a la seva propietària :-)
    Sr. Alyebard: espero impacient aquesta comanda! ;-)
    Srta. Elfreelang: encantat i a llegir-nos!
    Srta. Tiquismiquis: ho veig, ho veig, sí vostè sempre té raó! :-)
    Srta. Adbega: moltes gràcies i benvinguda!
    Sr. Jordi: ah!, he fallat amb el tema capil·lar! Gràcies per deixar-te caure per aquí!

    ResponElimina
  13. Encara no entenc com han tardat tant. Jo ja li he dissenyat una estrella per al passeig de la Fama!! (per no anar després amb presses, ja sap).

    Moltes felicitats!!! S'ho ha ben guanyat!!

    ResponElimina
  14. Sr. Tinc, enhorabona pel merescut nomenament!
    Només espero que no malgasti el premi canviant-se el color de la pell...

    ResponElimina
  15. Sr. Oscar: caram, quin honor: i podré estampar-hi la mà i signar al ciment? :-)
    Sr. Peròquèdius: gràcies, i la meva pell només variarà segons les contusions i els blaus que les caigudes em provoquin!

    ResponElimina
  16. sr Tinc Tonc... mil felicitacions!! no hi ha cap altre sr.Tinc Tonc al món.. segueixi així sisplau..els que no tenim li ho agrairem:)

    ResponElimina
  17. Srta. Lolita Lagarto: li agraeixo les mil felicitacions i el Tonc de cognom! :-)

    ResponElimina
  18. Srta. Camaleó: li plagio el seu somriure ;-)

    ResponElimina
  19. Sr. Tinc!! Sóc un cas, em pensava que l'havia felicitat pel premi i ara veig que no...Moltes felicitats!!!!! Ja estava clar que vostè era el rei de l'originalitat!

    ResponElimina