De crispeta exigent

A dia d'avui, el tràiler de la vida de qui, teclec, teclec, tecleja aixòs, s’enllestiria amb poc més d’1'17 min. de mediocritat subtitulada però trepidant. Un breu resum autobiogràfic que, traslladat a la catifa vermella del setè art, segur que no defraudaria a l’espectador de crispeta exigent: badalls i avorriment pels quatre costats cinematogràfics, rutina espectacular que s'escampa per tots els angles possibles de la càmera i, cada tres seqüències i dos diàlegs insípids (de promig), un sedentarisme digne d’interpretació d'And the Oscars Go To...


14 comentaris:

  1. Sr. Tinc, jo de vosté hi afegiria al final una secció de preses falses, serà igualment d'avorrit però amb això, potser arribe als 2 minuts.

    ResponElimina
  2. La pel·lícula del 90% de nosaltres, així que no et facis il·lusions, que tindràs molta competència a la catifa vermella...

    ResponElimina
  3. Les escenes de risc, assentat a la tassa del vàter, potser?

    ResponElimina
  4. De tota manera i sense incloure les escenes de (alt) risc que comenta El senyor gerent, mai saps si la vida et durà a protagonitzar una nova entrega de "Missió Impossible"...

    ResponElimina
  5. Els millors, els que mantic amb moi même per donar-me ànimos. Aquells són d'Actor's Studio!

    ResponElimina
  6. Sr. Jpmerch: amb dos minuts ja faig una sitcom :-)
    Sr. Xexu: competència en avorrits: sona bé!
    Sr. Gerent: clavada!
    Srta. Xicarandana: si se'm gira feia, ja ho postejaré ;-)
    Srta. Cantireta: he, he, he...

    ResponElimina
  7. Sr. Tinc... ha pensat en adoptar un animal de companyia? Però no una tortuga... quelcom que li esvaloti l'existència i faci de la segona part del tràiler de la seva vida un autèntic Tincdiana Jones!

    ResponElimina
  8. Moltes felicitats Sr.Tinc! Em va fer il·lusió quan va sortir el seu premi!! ;)

    ResponElimina
  9. Srta. Quadern de mots: gràcies :-)
    Sr. Peròquèdius: el Sr.Tinc és de gats, i un bon gat pot amargar-te l'existència fins a l'infinit, ehem :-)
    Srta. Barcelona m'enamora: igualment! ;-P
    Srta. Guspira: gràcies ;-)

    ResponElimina
  10. Escriu amb un magnífic lèxic i un vocabulari -no sé si escollit o no però ho sembla-. Amb un desenvolupament tan breu que sempre em deixa ganes de més. Aquí no hi ha lloc per a l'avorriment!

    ResponElimina