Coses en V. O.

Amb un mocador xop de cloruformu segresto el remordiment estrella del mes. Dos dies més tard, a tres quarts de cinc d'un paisatge homologat per la Unió Europea, espero un jeep amb matrícula pixelada. L’intercanvi de mercaderia es fa sota la supervisió bucòlica d’un estol d’ocells, que travessa el cel blau d’aquest post. Punt i final a l'acord, somric pel negoci que rodola pel maleteru, lligat de mans i peus: un penediment inofensiu i d'origen guiri (moneda de canvi del meu) que només podrà retreure’m coses en V.O. (això si li trec l'esparadrap de la boca, és clar...)

8 comentaris:

  1. em pregunto quin idioma deu parlar la recança...

    ResponElimina
  2. Uiuiui... Sr. Tinc, no serà vostè un mafiós de primera?
    Bon cap de setmana i que gaudeixi de la mercaderia!

    ResponElimina
  3. A mi em passa el mateix, cap al tard i embolcallat de boira...

    ResponElimina
  4. Ric del teu cloruformu i maleteru...
    Li teuràs l'espadadrat? No val la pena, Tinc. Per què no fas un DELETE a la V.O? QUe sigui muda!

    Per fi lliure, Tinc. Per fí...

    ResponElimina
  5. Sempre és bo barallar-se amb una V.O. acabes aprenent idiomes. La mercaderia nova també és V.O. o V.O.S.E? Compleix la quota de català? Bon sistema per combatre les recances. Però compte que n'hi ha que tornen com els boomerangs.

    ResponElimina
  6. ull! que els remordiments duren poc sota l'efecte cloroform!

    ResponElimina
  7. Srta Anna: de vegades no parla, mossega!
    Sra Guspira: l'ombra dil Padrino é multo allargada!
    Sra Cantireta: com a mi, com a mi...
    Srta Mortadel·la: delete, diu, eh... ;)
    Srta Tiquismiquis: oui, practique!
    Sr. Alyebard: no compleix amb la quota del català!
    Sra Color Camaleó: per què no m'ho ha dit abans: ara ja és massa tard: ai!

    ResponElimina