Color geometria


El meu món paral·lel dels dilluns al vespre s'ha espatllat. Es veu que un pistó de la junta de la culata interna del motoret m'ha fet la perla, i té mal arreglu. Sense temps per lamentar-me n'encarrego un altre, que m'instal·len en menys de cinc hores. Amb una lija de gra fort poleixen els cantus dels m2 paral·lels acabats de desprecintar. Coordenades per aquí, vectors per allà, trio el parquet mentre pinten les parets de color geometria. Com que el pressupost se'm dispara, retallo en tema logística: quatre rodetes de goma, amb nansa i cordill seran suficients per desplaçar la meva nova dimensió d'estar per casa. Acabat el muntatge, pago trinco-trinco i endreço, nyigo-nyigo, el meu nou món paral·lel al quartu de les coses que faig els dilluns al vespre.

10 comentaris:

  1. Color geometria...què bonic! I després que diguin que els homes no saben veure els matissos dels colors...Tinc, si saps quin és el color geometria, ben bé pots reconèixer el color meló o diferenciar el turquesa del cel :)

    ResponElimina
  2. té mal arreglu! feia temps que no la sentia aquesta, quasi tan com ha mort d'un mal dolent...
    Ara tant els tècnics dels dilluns alternatius espatllats com els veïns del recent traspassat fan servir tecnicismes i conceptes científics buscant explicacions a allò que no en té!

    I lo bonic que és no saber de vegades perquè passen les coses? Perquè em va sortir la caseta del sr.Tinc apretant blog següent i no una altra?

    ResponElimina
  3. Sr.Tinc, afortunat. El meu món paral·lel es ple de taques d'humitat doncs el veí de dalt es va deixar l'aixeta oberta i només hi ve de tant en tant, és una segona residència.

    ResponElimina
  4. passi el núm. de la botiga, sino és gaire car potser en llogo un.. per escapades d'excepció.

    ResponElimina
  5. Srta. Vida: li agraeixo els compliments! Dec ser dels pocs mascles capaços de veure i distingir el color geometria ; )
    Srta Xisti: gràcies per hever-me trobat sense trobar!
    Sr. Alyebard: la humitat en un món paral·lel té mal arreglu, he, he...
    Srta Tiquismiquis: apunti 555-559-5 i dos números més

    ResponElimina
  6. De fet el que fa la perla són les bugies, no? Si tens la junta de la culata dilatada perds oli. És així.

    ResponElimina
  7. M'agradaria tenir un mon paral·lel, on puc aconseguir un? :-)

    ResponElimina
  8. A no! Jo que soc pintora, femenina, per cert, és dels colors que més m'agraden: el geometria! Té un no sé què molt especial, no trobes?
    En el taller en tinc una de pots que no vegis!
    Senyores i senyors lectors de preuat autor: el color geometria és dels vistosos, saben? Dels que es veuen d'un hora lluny! No és un vermell, és un quasi vermell; tampoc és groc, un semi groc? ni un blau cel perquè tampoc hi arriba...és un no sé...!

    ResponElimina
  9. Anònim/a C: sí, en el món real sí, però en un món paral·lel la cosa canvia ; )
    Srta. Paula: escrigui'm un mail al tincmoltmalcaure@gmail.com i li facilitaré l'adreça amb molt de gust ; )
    Srta. Mortadel·la: és dels millors colors que mai no s'hagin inventat ; )

    ResponElimina
  10. Per això el fem servir! Oi?

    Petons d'aquest color. Cents pots, més o menys...

    ResponElimina