Mobiliari oníric


No falla: quan el Sr. Tinc està a punt d'encetar un somni d’alta resolució, de trama excel·lent i repertori immillorable, un parell de malsons esbotzen la porta del son i causen múltiples danys en el mobiliari oníric. Massa cansat per rebel·lar-s'hi, extreu del calaix de la tauleta de nit el clàssic recurs del noctàmbul putejat: escampar quatre grills d’attrezzo, clavar una tanca de fusta al mig del llit i deixar que les ovelles nocturnes saltin (amb dorsal incorporat); l’endemà, el Sr. Tinc ja tindrà temps per sacsejar les solapes de l’insomni i fer-li escombrar els desperfectes ocasionats.

10 comentaris:

  1. Ui, jo per aquests casos agafo el llibre de torn que tinc a la tauleta de nit i, en mitja hora com a molt, redecoro el mobiliari de la meva república onírica.

    ResponElimina
  2. prova de ficar-hi una altre peça d'aquest mobiliari oníric.
    (estan cansades de saltar sempre tanques de fusta!)

    ResponElimina
  3. Escolti, provi de posar-hi tres crios bramant durant tot el dia.
    Veurà vostè, volgut senyor, que a l'estirar-se al llit en posició supina, no tindrà temps ni de veure mobiliari, ni cabres, ni grills. Coma profund, palabrita de niño yésus.

    ResponElimina
  4. Miri si no pot dormir, pot comptar aquestes ovelles http://www.tv3.cat/videos/3086691/El-xai-Shaun---Cap-17-Esperits-i-fantasmes, com a minim riurà una estona.

    ResponElimina
  5. Aquest noctàmbul obligat per imperatius professionals agraeix a la gerència d'aquest blog pàgines d'entreteniment que foragiten la son i aporten un bàlsam que s'agraeix de matinada.

    ResponElimina
  6. Miri que he intentat cops i cops seguir aquest blog i encara és hora que llegeixi un post sense haver de tornar a començar. Vocabulari massa snob potser?

    ResponElimina
  7. Sr. Porquet: república de somnis, diu... interessant..., ; )
    Sr. Camaleó: les meves ovelles són "d'antes" i no volen experiments ; )
    Sr. Gerent: vostè em vol mal, molt mal, he, he, he...
    Srta. Tiquismiquis: ok!
    Sr. Oscar: li agraeixo les paraules: com a mínim el blog serveix d'alguna cosa i per algú ; )
    Sr. Dr. Muerte: (arronsament d'espatlles)

    ResponElimina
  8. els guionistes dels meus malsons són boníssims. malauradament tenen contracte temporal i aviat se'ls acaba :)

    ResponElimina
  9. Sr. Vinz: vostè té sort, els meus són becaris i l'esforç imaginatiu de vegades fluixeja : )

    ResponElimina
  10. A mi em passa lo mateix, prò de vegades m'hi surten ¡¡3!! rombos, dels d'antes! I apa, a tornar a començar la salivera per redreçar la imaginació... ;)

    ResponElimina