Sort a tres bandes


D'aquest any zodiacal no passa que m'enfili al sistema solar i, amb l'habilitat dels professionals del billar, faci carambola amb les conjuncions planetàries que s'han aliniat en contra el meu destí, temporada 2011/2012. Amb un tacu d'alta precisió d'1,40 cm. de llarg, fusta d'última generació pico en curt Júpiter, que rebota contra la banda dreta de l'Univers i envia Saturn (anella inclosa) al mig del tauler de joc; amb Urà a tir, rubrico un efecte magistral: gardela a Plutó, que rodola per l'entapissat astronòmic, colpeja Mart i de retruc fa caure la bola del meu signe astral pel forat de la bona sort. I tot això, senyors, amb només cinc tocs, sense guix a la punta del pal i mitja dotzena d'extraterrestres aplaudint amb olés! la meva punteria còsmica.

16 comentaris:

  1. Una molt bona jugada Sr. Tinc.
    Espero que haya sido usted medianamente bueno y los reyes le traigan algo ;-)

    ResponElimina
  2. Per ser que tens molt mal caure veig que tens sort a tres bandes! :)

    ResponElimina
  3. Estee si fa una festa pel seu aniversari avisi collons, si no ens presentarem sense res!

    ResponElimina
  4. Home, fent això, no desbarataries també la sort de tota la resta d'humanitat?? No sé, no sé, cada u ha de viure el que li toca.

    ResponElimina
  5. La punteria la tinc (sóc Sagitari). Només em cal canviar l'arc i les fletxes per un bon tac. Fa una partida? Sense jugar-nos la sort. Ni la feina, ni l'amor, ni la salut de l'horòscop de cada dia :)

    ResponElimina
  6. Srta. Paula: Gràcies: quan un és bo, és bo!
    Srta. Guspira: benvinguda al club dels mals caures! Bé, alguna habilitat amb les boles havia de tenir, no troba? ; )
    Srta. Tiquismiquis: Aniversari? Festa?
    Srta. Vida: miri, una mica de caramboles no previstes va bé a la vida...
    Srta. Anna: Fa una partida: comences tu!

    ResponElimina
  7. Mentre amb aquest mal caure no facis un set al tapet del billar, rai...

    ResponElimina
  8. A 8TV fan un pograma sobre aixòs... tot i que la sinyora que el fa només parla de generalitats ( no del Mas, ep!). I el 4º Milenio ajuda molt a descobrir altres planetes :)

    ResponElimina
  9. Ha pensat a presentar-se a la propera convocatòria per a cobrir una plaça d'auxiliar tècnic (altrament dit conserge) per la vigilància de la font que hi ha al parc del darrera de la residència d'avis de la ciutat.
    Ideal per contemplar els estels.
    Només cal estar net d'antecedents.

    ResponElimina
  10. Srta Cantireta: ja me'l miraré el programa!

    Sr. Funcionari: com a conserge tinc certes aptitus. Fixi's en el següent apunt i ja em sabrà dir el què: http://tincmoltmalcaure.blogspot.com/2010/09/el-dia-d.html

    ResponElimina
  11. Carambolegi també el meu "arcano mayor" a veure si millorem el 2011!!!

    ResponElimina
  12. Molt bona jugada! La propera partida li pot fotre una bona carambola a Neptú que em fa la guitza a la casa 5 des de fa un parell d'anys, i amb la lentitud que transita aquest...

    ResponElimina