Súper Sr. Tinc


De tant en tant el Sr. Tinc ingressa al món del còmic, gènere ZAS!, BOOM!, CRASH!, N.Y. City. Amb sis vinyetes de confiança el nostre súper heroi cabina telefònica, calçotets per enfilar confessa que: a) els seus súper poders són llogats, b) té prohibit volar per prescripció facultativa, i c) només pot admetre catàstrofes mundials de mitja jornada per temes de conciliació familiar. Arribats aquí, col·locarem l'efecte visual del núvol de pols: ja sé sap, l'amor propi, 5th Avenue avall... Capa flàccida, mans a les butxaques, mentre tris-tras va cap al THE END de la historieta, el Súper Sr. Tinc li retreu a la ciència ficció que: a) no li hagi traçat uns bíceps amb rotring de punta gruixuda per esbandir els enemics amb elegància, b) no pugui omplir els globus dels diàlegs amb frases lapidàries, i c) hagi de tirar de biodramines si vol festejar aèriament i sense perill de rujamenta a l'admiradora de torn. Ah! i que calgui portar la disfressa de treball a la tintoreria cada 15 dies perquè li fa boles. (Els llamps i trons voltant pel cap del Sr. Tinc són gentilesa del dibuixant.)

9 comentaris:

  1. Sr. Tinc vostè coneix això???:

    http://www.youtube.com/watch?v=-lWyKm6dqCk

    No pot ser veritat que el metge li hagi receptat aquestes pastilles... tot i que ara, amb tants canvis, ves a saber que s'inventen aquesta colla de "matasanus"..

    ResponElimina
  2. Aquesta acurada descripció demana a crits una fotografia! Ai, el super-Tinc, my hero...:)

    ResponElimina
  3. Brutal!, li deixen repartir pinyos a tort i dret o el sindicat de dolents dibuixats l'hi ha posat pegues com a mi?

    ResponElimina
  4. Me encanta esta faceta desconocida del Sr. Tinc.

    ResponElimina
  5. vestit de superheroi fet de roba sintètica? els còmics ja no són el que eren... espero que, com a mínim, t'hagin permès conservar el superpoder de la visió, i així poder contestar l'eterna pregunta que fa tota admiradora estil Lois Lane i encertar de quin color porta les calces ;)

    ResponElimina
  6. Srta Rateta: no ho coneixia...
    Srta Vida: com descriure-li la tonalitat de vermellors que tinc a les galtes?
    Sr. Alyebard: sempre pegues: sempre!
    Srta Paula: mmmm, em deu imaginar amb els calçotets per fora i la capa, no?
    Srta Anna: la vista no és un dels súper poders que puc llogar...

    ResponElimina
  7. Jo tinc el super poder de fer creure als de més de 18 anys sense ensenyar la cuixa. Què li sembla?

    ResponElimina
  8. I com és el seu uniforme de superheroi? Com el del Batman o més aviat com el primer uniforme de l'Spiderman a pel·lícula? És a dir compost de malles de cotó amb boletes, camiseta interior que no s'acaba de senyir bé i passamuntanyes a la cara, és a dir, una mica cutrillo...;P

    ResponElimina