Nou contracte

Reunit el primer consell anual de redacció del blog i aprovats els números estel·lars de l'exercici anterior 54 posts, 291 comentaris, 30 seguidors, s'acorda prorrogar un any més el contracte de ficció en règim d'inventiva comuna al Sr. Tinc Molt Mal Caure, núm. af. de la s.s. 09 13057796 51, que en la categoria de personatge cibernètic continuarà prestant els seus serveis amb les condicions salarials establertes en les clàusules [2.b] i [3.a]. I perquè quedi constància de l'ampliació laboral es procedeix a l'oficialització de les signatures de l'acord: a) la d'un membre del consell de redacció (gargot AQUÍ, AQUÍ i AQUÍ), b) la del treballador, Sr. Tinc, (firma AQUÍ, AQUÍ i AQUÍ) i c) la d'un representant dels màxims accionistes de la bitàcola (vist-i-plau AQUÍ, AQUÍ i AQUÍ). Encaixades de mans, flaixos, primeres declaracions i torn de preguntes.

9 comentaris:

  1. Torn de preguntes: li pagaran les hores extres, Sr. Tinc, o la jornada és indefinida? té dret a alguna compensació en cas d'acomiadament improcedent? i el més important...ha signat alguna assegurança per cobrir les caigudes? :) m'alegra que hagi signat. Ha signat, veritat?

    ResponElimina
  2. Es el que te el primer dilluns de l'any, papers i feina acumulada... ais... m'alegro que renovi.

    ResponElimina
  3. el DIEC li ha dedicat una entrada, Sr. Tinc? interessant :)

    ResponElimina
  4. Que cabrit! I jo aquí treballant en negre!

    ResponElimina
  5. Per molts posts, i per un any productiu i amb salut ( que no peles, ai...)

    ResponElimina
  6. Me'n alegro que li prorroguin el contracte, això em recorda que he de fer el mateix amb la becària.

    ResponElimina
  7. Srta Vida: les hores extres van a part ; ) I l'assegurança de caigudes no cobreix tto el meu horari laboral : (
    Srta. Anna: doncs es veu que sí. Ara: molt cas no en faci, les definicions -ja sé sap- poden variar...
    Sr. Ni Piu, Srta. Cantireta, Srta Llesca, Sr. Alyebard: els hi agraeixo que els hi agradi la pròrroga d'un contracte!

    ResponElimina
  8. Celebro la renovació, a veure si l'any vinent també renoves. Com els bons entrenadors, tu renoves d'any en any, oi?

    ResponElimina
  9. Sr Xexu: això dels entrenadors és possible, però això de "bons", ehem, tinc els meus límits ben visibles... S'agraeix el comentari!

    ResponElimina