Rasca't la butxaca



Se m'ha penjat la màquina de fer posts instantànis, model N97, color negre i amb aplicacions tincmoltmalcauristes. Sí: la calor ha fet estralls. Garantia en mà, suo mig BCN fins que el comercial que me la va vendre ―una cella aixecada d'ironia― em sacseja les solapes de la impaciència advertint-me que totes les peces del món vénen, sí o sí i de tota la vida, d'Alemanya que, com tothom sap, jo no!, doncs ara ja ho saps!, és el país de capçalera de tots els recanvis interplanetàris possibles, mínim 20 dies, rasca't la butxaca. La mala llet inèdita fins a dia d'agost d'avui se m'enfila fins a uns nivells insostenibles que, en l'idioma bloguil occidental, ben bé podria ser un GRRRRR fet amb ARIAL 12 de ràbia, o qualsevol altre renec gruixut i de l'escala rebenta-timpans dit, això sí, en IMPACT 11 de caguntot.

13 comentaris:

  1. Ay, Sr. Tinc, que no sabia que la creativitat cal desar-la en "un lugar seco y fresco y alejada del alcance de los niños"?

    ResponElimina
  2. i la manieta que tenen els comercials d'aixecar la cella? crec q els va de sèrie.
    La creativitat tb fa vacances, q es pensava vosté?...la meua està d'any sabàtic pel q sembla...en fi...

    ResponElimina
  3. Bah, amb perdó de l'expressió, que els bombin als alemanys! Ha mirat que no tenguin el que cerca a la botiga de xinus més propera? I li ho dic amb una alegria socarrona Comic Sans 22.

    ResponElimina
  4. En quina cantonada ens hem trobat, senyor Tinc, que jo busco i l'únic que se m'acut d'escriure al bloc és "Posa la rentadora, que se t'acumula la roba bruta"?

    ResponElimina
  5. Ai!, ja no hi ha venedors com els d'abans, que la primera frase que deien, fent servir les caretes somrients de la Wingdings del 12, era "que rar, és la primera vegada que s'avaria aquest model".

    ResponElimina
  6. i dic jo... feia mala cara abans de penjar-se? no pot ser que algun medicament li sentés malament? estava deprimida? com anava de pressió? i el sucre? Això té pinta de cop de calor. Ai! El doctor cella aixecada... no serà parent de 'The Observer' aquest borinot?

    ResponElimina
  7. A casa també s'ha espatllat una màquina, en aquest cas, la rentadora! Serà que volen fer vacances a l'agost fartes que les fem treballar durant tot l'any sense treva?

    Una abraçada Sr. Tinc i no s'exalti home que encara li agafarà més calor! ;)

    ResponElimina
  8. Sr. Pauí: sí, però ja sé sap, hi ha coses que s'obliden ;-)
    Srta. Reykjavík: mentre només siguin vacances temporal, rai!
    Srta. Xicarandana: he, he, he...
    Srta. Cantireta: cadascú per on l'enfila, que diuen :-)
    Sr. Jpmerch: té raó: èpoques de quan el client mai no tenia raó :-)
    Sr. Peròquèdius: no sé, la màquina no em va dir res: el eset i el boca-boca no van funcionar ;-)
    Srta. Barcelona m'enamora: ja no m'exalto, només pico de peus cada tres hores!

    ResponElimina
  9. D'això se'n diu obsolescència programada sr. Tinc! Ens estafen, ens enganyen!

    ResponElimina
  10. Això quan els bloguerus feien servir màquines d'escriure no passava... o si, ves a saber

    ResponElimina
  11. Sr. Porquet: exacte!
    Srta. Kupyni Kivulgui: benvinguda al blog i, sí, té raó, quan servidor actualitzava amb màquina d'escriure això no em passava ;-)

    ResponElimina
  12. Gracies per la benvinguda, momés una petita correcció... Sóc un mascle de pèl al pit!jeje
    Alguna cosa em diu, que em veurà sovint pel seu blog!
    Fins aviat!

    ResponElimina
  13. Sr. Kupyni: disculpi'm, és que "no traia las gafas del cercas" ;-)

    ResponElimina